sobota, 21 marca 2015

Poczuliście wiosnę?

Ja tak. I na fali wiosennego upojenia powstało kilka kolorowych prac.
Znaleziona w internecie koniczynka u mnie przybrała formę pierścionka. Jakoś ciągle mi nie po drodze z broszkami.  A ten pierścionek od niedawna jest jednym z moich ulubionych.



W krótkim czasie wydziergałam też kilka bransoletek w kwiatki. Tak mi się spodobał ten wzór, że nie mogłam rąk opanować i dziergałam jedną za drugą. Podzielę się i z Wami tym wzorem, bo na wiosnę jak znalazł taka kwiatkowa dekoracja na rękę.





W tym schemacie czarne kwadraciki to koraliki Toho 11/0. Czerwony kolor oznacza płatki kwiatka i możemy tu użyć magatamy Toho lub drop Miyuki albo koralików Toho w rozmiarze 8/0. Żółty kolor to środek kwiatka i tu można włożyć zarówno koraliki Toho w rozmiarze 8/0 jak i 11/0. Najrówniej układają się koraliki 11/0 z 8/0. Z magatamą jest trochę gorzej ale i tak efektownie to wygląda.






Zrobiło się kolorowo?

11 komentarzy:

  1. Świetne sa z tymi kwiatkami:) zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta brązowa jest przepiękna. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj, zapachniało wiosną :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności ! Te bransy z kwiatkami skradły moje serce - dzięki za schemat - myślę, że wydziergam sobie takie cudo.Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że wiosna u Ciebie na dobre już rozkwitła. Śliczne prace. Zwłaszcza czterolistna koniczynka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniczynka cudna. Może zgłosisz ją do zabawy u Danutki? Akurat króluje zielony.

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodkie te bransoletki z kwiatkami, czy mogę wypożyczyć? Zrobiłabym dla chrzestnicy na zajączka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki pierścionek, na pewno przyniesie Ci dużo szczęścia, jest cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj bardzo kolorowo:) i bardzo wiosenna biżuteria:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bransoletki świetne, ale koniczynka! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne , zapachniało wiosną super pomysł zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń